fbpx

SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

Blog

[STAY SAFE EVERYONE] TEKANAN DI TEMPAT KERJA MEMBUATKAN ANDA SAKIT KEPALA?

Anda rasa saya ada masa untuk sakit kepala? Bila sakit kepala mesti teringat ayat ni kan..Perkara yang membuatkan anda rasa sakit kepala salah satu persekitaran di tempat kerja anda.

Suasana yang bising, tempat yang sempit dan ruang tidak selesa atau pun bebanan kerja yang berat. Bebanan kerja yang banyak kadang kala membuatkan diri kita sendiri tidak sempat untuk berehat dan makan. Bila dah terlalu sibuk dengan kerja, kita akan abaikan diri sendiri. Itu jugak salah satu punca sakit kepala..

Ambil masa sekejap dalam 5 minit sebelum memulakan kerja tu dengan menyapu SeraiMas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi serta lakukan urutan pada titik seperti gambar di bawah. Titik inilah yang menjadi kebiasaan menyerang sakit kepala

3 Teknik urutan kendiri di pejabat yang anda boleh cuba sekarang!

3 Sebab kenapa SeraiMas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi perlu ada setiap rumah?

  • Digunakan sewaktu kecemasan
  • Boleh digunakan untuk seisi keluarga
  • Senang disimpan di almari solek atau di dapur

Jika anda mengalami sakit kepala yang teruk sehingga malam dan menghalang kesukaran untuk tidur? Apa kata sebelum tidur berbaringlah lurus dengan bantal di belakang kepala. Keistimewaan SeraiMas Minyak Terapi Warisan ni ada roll on di setiap botol dan di datangkan dengan dua bauan minyak kayu putih dan lemon. Lagi mudah nak apply pada bahagian yg sakit.  Selamat mencuba!

Sampai sekarang masih ramai yang keliru dengan sakit kepala dan migrain. Takpe jom tengok gambar di bawah perbezaan sakit kepala dan migrain.. Moga lepas ni anda dah tak keliru lagi

Apa tunggu lagi terus dapatkan rangkaian produk SeraiMas boleh dapatkan di toko-toko jamu Seluruh Malaysia, sosial media di Facebook dan Instagram atau hubungi 013-7825282.

SeraiMas,

Raja Segala Herba

Sorry, the comment form is closed at this time.