fbpx

SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

Blog

MASUK JER DALAM POKET, DAH BOLEH USUNG KE MANA JER

ASYIKNYAAA..RASA TENANG JER LEPAS HIDU

.

Selalu ke rasa pening dan sakit kepala yang datang secara tiba-tiba? Masa tu baru nak cari panadol atau ubat tahan sakit kepala untuk di telan.

Sakit kepala datang tanpa di duga boleh membuatkan ‘mood’ anda rasa tak selesa. Tapi jika ada yang boleh membantu anda untuk dapat melegakan sakit kepala memang seronok kan, lagi-lagi yang boleh usung ke mana sahaja..

.
Redakan kekusutan minda dengan bauan Minyak Aromaterapi ..Pastinya bakal memikat hati anda dengan aroma yang nyaman hasil dan hasil diformulasi daripada bauan limau purut dan kayu putih. Aromaterapi ni satu ejen ketenangan yang mampu menarik aura positif juga tau..
.

Kat mana nak dapatkan  Seraimas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi ni? Semestinya di SeraiMas hq

.

SeraiMas,

Raja Segala Herba

Sorry, the comment form is closed at this time.