fbpx

SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

Blog

Makanan sunnah dan herba Produk kesihatan dan kecantikan

LESEN TENAGA UNTUK IBU

Di rumah sebagai housewife, di luar sebagai pekerja.. Begitulah lumrah kehidupan seorang wanita yg bergelar isteri dan ibu kepada anak dan suami.

Kerja non-stop, selesai di office sambung pulak tugas dirumah. Begitulah setiap hari 24 jam dalam seminggu. Tapi kalau ibu-ibu ni sakit mesti urusan rumah kucar kacir sikit kan?

Serinya rumah jika ada seseorang ‘WANITA’ yang menghiasinya. Ibu pun perlukan lesen untuk bertenaga, bukan setakat di rumah tapi ditempat kerja. Hebat bukan ibu-ibu kita ni, mcm manalah mereka sentiasa bertenaga dan kekal aktif dari siang sampai malam .

https://bit.ly/2L5q6jZ

Betul la ‘Ibu Syurgaku’ sanggup buat apa saja demi keluarga & anak-anak walaup penat mcm mana tetap maintain bertenaga. Korang sebagai anak rasa tercabar takbila tengok ibu-ibu kita ni hebat! Bukan tu je, dalam video kat bawah ni pun apa kurangnya. Tengok sampai habis daripada Pengurus Besar SeraiMas Herbs Sdn Bhd, Pn. Marlinda Jasrizal yang telah bersiaran pada siaran RTM TV1 Selamat Pagi Malaysia (Seri Nadi Pagi) baru-baru ni.

Seraimas,

Raja Segala Herba

Sorry, the comment form is closed at this time.