fbpx

SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

Blog

SAKIT LUTUT: DULU NAK BERGERAK PUNYALAH PAYAH, SEKARANG DAH BOLEH BERLARI, PERSIS ANAK MUDA!

Sakit lutut bukan menyerang golongan berumur sahaja, golongan muda 30-an pun sudah mengalami simptom sakit lutut.. Anda perasan tak pangkat umur macam mak ayah kita sering mengadu sakit lutut lagi-lagi naik tangga dan mereka sering mengelak jika sesuatu tempat yang mereka kunjungi ada tangga.

Selain peningkatan berat badan bertambah dan umur semakin meningkat, keturunan juga boleh menyebabkan lutut anda sering sakit walaupun usia anda belum mencecah 40 tahun . Masalah sakit lutut jika dibiarkan berlarutan dan berakhir di kerusi roda.

Apa kaitan dengan Losyen Terapi Anggun ni?

Boleh dijadikan sebagai sapuan luar di seluruh badan dengan ramuan yang terkandung seperti pati serai dan halia. Selain mudah menyerap, losyen ni jugak tidak melekit dan tidak berminyak serta sangat sesuai bila di sapu selain berangi. Bukan sakit lutut jer, kalau anda mengalami sakit lain pun boleh amalkan tapi hanya untuk luaran sahaj..Klik di sini untuk tengok testimoni pengguna Losyen Terapi Anggun

https://www.facebook.com/media/set/?vanity=seraimasHQ&set=a.1777173008980545

 

p/s Kini anda boleh dapatkan rangkaian produk Seraimas di toko-toko jamu seluruh Malaysia

Atau

Pembelian secara online di: website www.seraimas.my, Lazada dan Shopee

 

SeraiMas,

Raja Segala Herba

Sorry, the comment form is closed at this time.