SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

Author: admin seraimas

Penat dan stress seharian bekerja, pasti membuatkan anda tiada 'me time' untuk diri sendiri. Setiap hari terkejar-kejar dengan tugasan harian lagi-lagi yang tinggal di bandar besar yang menghadap kesesakan jalan raya atau yang bekerja di luar panas terik dan hujan. Apa yang SeraiMas boleh bantu anda? Jika anda berada dalam stress atau simptom stress cuba anda berada dalam keadaan tenang dahulu dan tarik nafas atau menghidu bauan aroma yang membawa kepada ketenangan dan anti-stress. . Selain tu, ada cara alternatf seperti menyediakan sebotol SeraiMas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi di mana khasiat aromaterapi ni adalah ejen ketenangan, elok sangat menghidu jika berada dalam keadaan stress. SeraiMas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi boleh di roll-on pada bahagian luar anggota badan jika anda mengalami . Sakit kepala/Pening Hidung tersumbat Membantu tidur lebih nyenyak . SeraiMas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi ni didatangkan dengan dua bauan #LimauPurut #Kayuputih Anda ada simptom begini?

Ramai yang mengalami sakit sendi tapi tidak ramai yang mencari jalan penyelesaian. Banyak asbab boleh tercetusnya sakit sendi. Salah angkat barang atau salah bangun daripada tidur pun boleh menjadi penyebab.. Akibat daripada sakit sendi membuatkan yang mengalaminya menjadi derita serta membuatkan ramai berputus asa sehingga terpaksa menggunakan kerusi roda, apatah lagi nak solat pun terasa seksa dan tak boleh berdiri lama. Tidak mustahil jika boleh kembali solat dengan selesa tanpa mengeluh. Ramai testimoni yang mengalami sakit sendi berkurangan dengan amalan secara berterusan. Jika anda ada simptom atau sedang mengalami masalah macam ni jangan segan untuk berhubung dengan kami secara lebih dekat. Jika anda ingin dapatkan rangkaian produk SeraiMas boleh dapatkan di toko-toko jamu Seluruh Malaysia, sosial media di Facebook dan Instagram atau hubungi 013-7825282. SeraiMas, Raja Segala Herba  

ASYIKNYAAA..RASA TENANG JER LEPAS HIDU . Selalu ke rasa pening dan sakit kepala yang datang secara tiba-tiba? Masa tu baru nak cari panadol atau ubat tahan sakit kepala untuk di telan. Sakit kepala datang tanpa di duga boleh membuatkan 'mood' anda rasa tak selesa. Tapi jika ada yang boleh membantu anda untuk dapat melegakan sakit kepala memang seronok kan, lagi-lagi yang boleh usung ke mana sahaja.. . Redakan kekusutan minda dengan bauan Minyak Aromaterapi ..Pastinya bakal memikat hati anda dengan aroma yang nyaman hasil dan hasil diformulasi daripada bauan limau purut dan kayu putih. Aromaterapi ni satu ejen ketenangan yang mampu menarik aura positif juga tau.. . Kat mana nak dapatkan  Seraimas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi ni? Semestinya di SeraiMas hq . SeraiMas, Raja Segala Herba

Ramai orang beranggapan buah Kurma hanyalah makanan untuk bulan puasa sahaja. Tahukah anda? sebenarnya banyak manfaat Kurma jika ianya dijadikan makanan harian kita. Di Malaysia, kita akan mula lihat Kurma mula dijual sebulan sebelum ramadhan di rata-rata kedai dan pasaraya, namun ramai sebenarnya dikalangan kita masih belum mengerti manfaat Kurma selain faktor mengambil keberkatan sunnah berbuka dan bersahur dengannya. 5 Manfaat Kurma kepada kesihatan dan mengapa ianya perlu djadikannya sebagai makanan yang perlu ada dalam diet seharian kita? Kaya antioksidan Memberi tenaga Serat yang tinggi Mengawal gula dalam darah Sumber serat melancarkan penghadaman Kurma bukan setakat menjadi pemanis mulut ketika berbuka puasa bersama seisi keluarga, tetapi boleh diamalkan untuk ibu hamil dan ibu lepas bersalin.Siapa sangka, khasiat Kurma memang tidak dapat dinafikan lagi khasiatnya, lagi-lagi sekarang dah ada jenis minuman Kurma yang bentuk cceair . Jom tengok gambar apa yang kami share kat bawah

Produk terbaru keluaran SeraiMas yang wajib anda cuba dengan gandingan dua jenis bauan yang bakal memukau rongga hidung anda selepas  anda menghidunya. Confirm lepas hidu bauan daripada kayu putih dan limau purut ni buat anda terbayang-bayang akan botol hijau yang comel ni. . Jom saksikan video launching SeraiMas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi https://www.youtube.com/watch?v=2Y4kRtB-48s . p/s: Jgn lupa dapatkan promosi harga perkenalan sekarang di Merdeka Sale  http://wasap.my/+60137825282/MerdekaSale  . SeraiMas, Raja Segala Herba

Salah satu gejala yang muncul atau tanda seseorang itu mengalami koles-terol  apabila kerap sakit kepala lagi-lagi di bahagian belakang tanpa bersebab.. Selain anda meletakkan minyak di kepala atau mengurut untuk kurangkan sakit kepala, apa lagi yang anda buat? . Salah satu kebaikan #Delima dalam ramuan SeraiMas Hidayah Gold Plus Collagen adalah membantu dalam merendahkan koles-terol dalam badan anda.. Senyum lebar si anak melihat mak ayah mereka kembali bersemangat dan cergas melakukan tugas harian. Kalau lah si anak dah tahu lama tentang kebaikan SeraiMas Hidayah Gold Plus Collagen ni memang tak akan cari yang lain dah.. Siapa ada mak ayah yang berumur 40 tahun ke atas, tunjukkan video ini kepada mereka https://www.youtube.com/watch?v=mow-rQTif2g&t=15s Siapa sangka usia dah mencecah ke 60 -an TAPI masih mampu melakukan aktiviti harian & aktiviti luar bersama keluarga. Tidak semua orang memiliki kesihatan yang berpanjangan, kita hanya mampu mengawal kesihatan untuk lebih cergas

Jika kita lihat golongan berusia seperti nenek moyang kita yang masih sihat sehingga kini berbanding golongan muda, mesti sedikit rasa tercabar. Apabila mendekati golongan berusia sedikit sebanyak dapat juga tips daripada mereka yang boleh dijadikan kegunaan dalam kehidupan harian terutama sebagai seorang wanita. Kenapa seorang wanita perlu menjaga kesihatan lebih daripada seorang lelaki? Lelaki tak perlu menjaga kesihatan ke? Menurut laporan keseluruhan Statistik Kesihatan Dunia tahun 2019, jangka hayat wanita adalah lebih lama berbanding lelaki di seluruh dunia, jadi wanita perlu lebih peka menjaga tahap kesihatan mereka terutama penjagaan dalaman. Kini, ternyata zaman nenek moyang kita dah amalkan makan jamu dari dulu lagi dan salah satu sebabnya adalah untuk merawat masalah dalaman. Kebanyakkan mereka zaman dahulu beranak ramai dan bersalin secara normal di samping menggunakan perkhidmatan bidan . Bezanya, jamu zaman dahulu buat sendiri dan rasanya lagi pahit dan kelat jika nak dibandingkan dengan

Sakit lutut bukan menyerang golongan berumur sahaja, golongan muda 30-an pun sudah mengalami simptom sakit lutut.. Anda perasan tak pangkat umur macam mak ayah kita sering mengadu sakit lutut lagi-lagi naik tangga dan mereka sering mengelak jika sesuatu tempat yang mereka kunjungi ada tangga. Selain peningkatan berat badan bertambah dan umur semakin meningkat, keturunan juga boleh menyebabkan lutut anda sering sakit walaupun usia anda belum mencecah 40 tahun . Masalah sakit lutut jika dibiarkan berlarutan dan berakhir di kerusi roda. Apa kaitan dengan Losyen Terapi Anggun ni? Boleh dijadikan sebagai sapuan luar di seluruh badan dengan ramuan yang terkandung seperti pati serai dan halia. Selain mudah menyerap, losyen ni jugak tidak melekit dan tidak berminyak serta sangat sesuai bila di sapu selain berangi. Bukan sakit lutut jer, kalau anda mengalami sakit lain pun boleh amalkan tapi hanya untuk luaran sahaj..Klik di sini untuk

[BAKAL BERPANTANG] AKIBAT IBU DEGIL YANG MELANGGAR PANTANG . Lepas pantang mesti target nak kembalikan berat badan yang asal macam anak dara. Aduhh! boleh ke ni, susah ke susah sangat? Jika anda bakal berpantang tidak lama lagi atau baru lepas habis pantang berat hati tengok anak menyusu badan tak cukup, dan buntu macam mana nak bagi susu badan anda meriah. Lepas ni anda tak perlu lah risau lagi dengan susu badan anda yang tak cukup tu, jika kandungan halia selain baik untuk buang angin yang bakal anda tahu selepas ni buat anda terkejut!.. Khasiat halia boleh menjadikan sebagai penggalak susu ibu dan jika anda tak suka makan halia secara mentah, kita ada cadangan untuk membantu anda di luar sana untuk jadikan susu melimpah ruah. Bermodalkan bermula RM39.90 anda boleh memiliki SeraiMas Siedaara, rahsia kesihatan wanita daripada bahan semulajadi yang khusus buat wanita di luar sana!Siapa

Muda atau tua penyakit kolestrol tak mengira usia..Jika kita pehatikan rakyat Malaysia sekarang penyakit kolestrol ni banyak berpunca daripada Stress Faktor keturunan Pemakanan yg tidak sihat Lebihan berat bada Kurang bersenam dan mengeluarkan peluh Jika kita dh tahu simptom kolestrol atau penghidap kolestrol apa yg perlu kita lakukan pd ibu bapa atau diri sendiri? Cara mencegah kolestrol yg boleh kita buat adalah: Menjaga pola makanan harian yg kita ambil Lebihkan sayur-sayuran dan buah-buahan Elakkan makanan jenis yang berlemak Banyak buat kerja aktiviti luar Berhenti merokok Patut ramai yg consume delima ni.. Ada yg buat makan dan minum..Untuk golongan berumur ni masih mampukah merekan nak makan delima dan gigit bijinya tu? Lebih baik minum sebab lebih mudah di consume dan berbentuk cecair.. Kini anda boleh dapatkan rangkaian produk Seraimas di toko-toko jamu seluruh Malaysia Atau Pembelian secara online di: website www.seraimas.my, Lazada dan Shopee   SeraiMas, Raja Segala Herba