fbpx

SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

September 2020

Ramai yang mengalami sakit sendi tapi tidak ramai yang mencari jalan penyelesaian. Banyak asbab boleh tercetusnya sakit sendi. Salah angkat barang atau salah bangun daripada tidur pun boleh menjadi penyebab.. Akibat daripada sakit sendi membuatkan yang mengalaminya menjadi derita serta membuatkan ramai berputus asa sehingga terpaksa menggunakan kerusi roda, apatah lagi nak solat pun terasa seksa dan tak boleh berdiri lama. Tidak mustahil jika boleh kembali solat dengan selesa tanpa mengeluh. Ramai testimoni yang mengalami sakit sendi berkurangan dengan amalan secara berterusan. Jika anda ada simptom atau sedang mengalami masalah macam ni jangan segan untuk berhubung dengan kami secara lebih dekat. Jika anda ingin dapatkan rangkaian produk SeraiMas boleh dapatkan di toko-toko jamu Seluruh Malaysia, sosial media di Facebook dan Instagram atau hubungi 013-7825282. SeraiMas, Raja Segala Herba  

ASYIKNYAAA..RASA TENANG JER LEPAS HIDU . Selalu ke rasa pening dan sakit kepala yang datang secara tiba-tiba? Masa tu baru nak cari panadol atau ubat tahan sakit kepala untuk di telan. Sakit kepala datang tanpa di duga boleh membuatkan 'mood' anda rasa tak selesa. Tapi jika ada yang boleh membantu anda untuk dapat melegakan sakit kepala memang seronok kan, lagi-lagi yang boleh usung ke mana sahaja.. . Redakan kekusutan minda dengan bauan Minyak Aromaterapi ..Pastinya bakal memikat hati anda dengan aroma yang nyaman hasil dan hasil diformulasi daripada bauan limau purut dan kayu putih. Aromaterapi ni satu ejen ketenangan yang mampu menarik aura positif juga tau.. . Kat mana nak dapatkan  Seraimas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi ni? Semestinya di SeraiMas hq . SeraiMas, Raja Segala Herba

Ramai orang beranggapan buah Kurma hanyalah makanan untuk bulan puasa sahaja. Tahukah anda? sebenarnya banyak manfaat Kurma jika ianya dijadikan makanan harian kita. Di Malaysia, kita akan mula lihat Kurma mula dijual sebulan sebelum ramadhan di rata-rata kedai dan pasaraya, namun ramai sebenarnya dikalangan kita masih belum mengerti manfaat Kurma selain faktor mengambil keberkatan sunnah berbuka dan bersahur dengannya. 5 Manfaat Kurma kepada kesihatan dan mengapa ianya perlu djadikannya sebagai makanan yang perlu ada dalam diet seharian kita? Kaya antioksidan Memberi tenaga Serat yang tinggi Mengawal gula dalam darah Sumber serat melancarkan penghadaman Kurma bukan setakat menjadi pemanis mulut ketika berbuka puasa bersama seisi keluarga, tetapi boleh diamalkan untuk ibu hamil dan ibu lepas bersalin.Siapa sangka, khasiat Kurma memang tidak dapat dinafikan lagi khasiatnya, lagi-lagi sekarang dah ada jenis minuman Kurma yang bentuk cceair . Jom tengok gambar apa yang kami share kat bawah

Produk terbaru keluaran SeraiMas yang wajib anda cuba dengan gandingan dua jenis bauan yang bakal memukau rongga hidung anda selepas  anda menghidunya. Confirm lepas hidu bauan daripada kayu putih dan limau purut ni buat anda terbayang-bayang akan botol hijau yang comel ni. . Jom saksikan video launching SeraiMas Terapi Warisan Minyak Aromaterapi https://www.youtube.com/watch?v=2Y4kRtB-48s . p/s: Jgn lupa dapatkan promosi harga perkenalan sekarang di Merdeka Sale  http://wasap.my/+60137825282/MerdekaSale  . SeraiMas, Raja Segala Herba

Salah satu gejala yang muncul atau tanda seseorang itu mengalami koles-terol  apabila kerap sakit kepala lagi-lagi di bahagian belakang tanpa bersebab.. Selain anda meletakkan minyak di kepala atau mengurut untuk kurangkan sakit kepala, apa lagi yang anda buat? . Salah satu kebaikan #Delima dalam ramuan SeraiMas Hidayah Gold Plus Collagen adalah membantu dalam merendahkan koles-terol dalam badan anda.. Senyum lebar si anak melihat mak ayah mereka kembali bersemangat dan cergas melakukan tugas harian. Kalau lah si anak dah tahu lama tentang kebaikan SeraiMas Hidayah Gold Plus Collagen ni memang tak akan cari yang lain dah.. Siapa ada mak ayah yang berumur 40 tahun ke atas, tunjukkan video ini kepada mereka https://www.youtube.com/watch?v=mow-rQTif2g&t=15s Siapa sangka usia dah mencecah ke 60 -an TAPI masih mampu melakukan aktiviti harian & aktiviti luar bersama keluarga. Tidak semua orang memiliki kesihatan yang berpanjangan, kita hanya mampu mengawal kesihatan untuk lebih cergas