fbpx

SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

August 2020

Jika kita lihat golongan berusia seperti nenek moyang kita yang masih sihat sehingga kini berbanding golongan muda, mesti sedikit rasa tercabar. Apabila mendekati golongan berusia sedikit sebanyak dapat juga tips daripada mereka yang boleh dijadikan kegunaan dalam kehidupan harian terutama sebagai seorang wanita. Kenapa seorang wanita perlu menjaga kesihatan lebih daripada seorang lelaki? Lelaki tak perlu menjaga kesihatan ke? Menurut laporan keseluruhan Statistik Kesihatan Dunia tahun 2019, jangka hayat wanita adalah lebih lama berbanding lelaki di seluruh dunia, jadi wanita perlu lebih peka menjaga tahap kesihatan mereka terutama penjagaan dalaman. Kini, ternyata zaman nenek moyang kita dah amalkan makan jamu dari dulu lagi dan salah satu sebabnya adalah untuk merawat masalah dalaman. Kebanyakkan mereka zaman dahulu beranak ramai dan bersalin secara normal di samping menggunakan perkhidmatan bidan . Bezanya, jamu zaman dahulu buat sendiri dan rasanya lagi pahit dan kelat jika nak dibandingkan dengan

Sakit lutut bukan menyerang golongan berumur sahaja, golongan muda 30-an pun sudah mengalami simptom sakit lutut.. Anda perasan tak pangkat umur macam mak ayah kita sering mengadu sakit lutut lagi-lagi naik tangga dan mereka sering mengelak jika sesuatu tempat yang mereka kunjungi ada tangga. Selain peningkatan berat badan bertambah dan umur semakin meningkat, keturunan juga boleh menyebabkan lutut anda sering sakit walaupun usia anda belum mencecah 40 tahun . Masalah sakit lutut jika dibiarkan berlarutan dan berakhir di kerusi roda. Apa kaitan dengan Losyen Terapi Anggun ni? Boleh dijadikan sebagai sapuan luar di seluruh badan dengan ramuan yang terkandung seperti pati serai dan halia. Selain mudah menyerap, losyen ni jugak tidak melekit dan tidak berminyak serta sangat sesuai bila di sapu selain berangi. Bukan sakit lutut jer, kalau anda mengalami sakit lain pun boleh amalkan tapi hanya untuk luaran sahaj..Klik di sini untuk

[BAKAL BERPANTANG] AKIBAT IBU DEGIL YANG MELANGGAR PANTANG . Lepas pantang mesti target nak kembalikan berat badan yang asal macam anak dara. Aduhh! boleh ke ni, susah ke susah sangat? Jika anda bakal berpantang tidak lama lagi atau baru lepas habis pantang berat hati tengok anak menyusu badan tak cukup, dan buntu macam mana nak bagi susu badan anda meriah. Lepas ni anda tak perlu lah risau lagi dengan susu badan anda yang tak cukup tu, jika kandungan halia selain baik untuk buang angin yang bakal anda tahu selepas ni buat anda terkejut!.. Khasiat halia boleh menjadikan sebagai penggalak susu ibu dan jika anda tak suka makan halia secara mentah, kita ada cadangan untuk membantu anda di luar sana untuk jadikan susu melimpah ruah. Bermodalkan bermula RM39.90 anda boleh memiliki SeraiMas Siedaara, rahsia kesihatan wanita daripada bahan semulajadi yang khusus buat wanita di luar sana!Siapa