fbpx

SeraiMas Herbs Sdn. Bhd. (1227131-D)
No. 20, Industri Ringan Teres 3 Tingkat Jalan Teguh 2, Taman Industrian Labis 85300 Segamat, Johor

+6012 784 8364
info@seraimas.my

Raja Segala Herba

August 2019

Tidak sengaja menyimpan lebihan angin dalam badan sehingga sukar untuk dibebaskan dan telah bersarang dalam badan sehingga menyukarkan dan berasa tidak selesa bila angin tersimpan dalam badan!Apa perlu buat untuk menyingkirkan angin dalam badan agar dapat dibebaskan? Sampai bila kita nak sengsarakan dengan longgokan angin jika tiada jalan penyelesaian seperti testimoni Puan Hanipah Hasnan yang berumur 65 tahun mengalami masalah angin di dalam badan, mujur selepas menggunakan SeraiMas Terapi Anggun Losyen Panas angin yang dialami oleh beliau semakin berkurangan. Boleh digunakan untuk seisi keluarga dan diamalkan untuk golongan yang sedang mengandung dan berpantang. Kini, dengan setiap pembelian SeraiMas Terapi Anggun Losyen Panas anda berpeluang memenangi sebuah Ipad dengan mudah. Segala info boleh layari laman sesawang kami di http://seraimas.my/ Untuk mengetahui lebih lanjut anda diwajibkan menonton video dibawah dari mula sampai habis dan saksikan video penuh Selamat Pagi Malaysia

Di rumah sebagai housewife, di luar sebagai pekerja.. Begitulah lumrah kehidupan seorang wanita yg bergelar isteri dan ibu kepada anak dan suami. Kerja non-stop, selesai di office sambung pulak tugas dirumah. Begitulah setiap hari 24 jam dalam seminggu. Tapi kalau ibu-ibu ni sakit mesti urusan rumah kucar kacir sikit kan? Serinya rumah jika ada seseorang 'WANITA' yang menghiasinya. Ibu pun perlukan lesen untuk bertenaga, bukan setakat di rumah tapi ditempat kerja. Hebat bukan ibu-ibu kita ni, mcm manalah mereka sentiasa bertenaga dan kekal aktif dari siang sampai malam . https://bit.ly/2L5q6jZ Betul la 'Ibu Syurgaku' sanggup buat apa saja demi keluarga & anak-anak walaup penat mcm mana tetap maintain bertenaga. Korang sebagai anak rasa tercabar takbila tengok ibu-ibu kita ni hebat! Bukan tu je, dalam video kat bawah ni pun apa kurangnya. Tengok sampai habis daripada Pengurus Besar SeraiMas Herbs Sdn

Dalam kehidupan realiti, setiap orang berbeza rezeki yang diberikan oleh Allah swt. Ada yang mempunyai anak ramai, anak sedikit, kaya, miskin, sihat atau sakit. Lumrah manusia mesti mahukan yang sempurna & terbaik umtuk mereka. Kita mampu berusaha, yang selebihnya adalah caturan daripada Allah swt. Begitu jugak dengan aspek kesihatan. Setiap yang dilahirkan di muka bumi Allah ni  mahukan sentiasa sihat. Seperti  ibu bapa, semestinya mereka impikan kehidupan sepanjang hayat bersama bersama pasangan, susah senang bersama. Tapi jika kesihatan membataskan aktiviti, mereka perlu akur kerana hidup ni ada pasang surut nya Allah swt uji. Penuaan sihat bermaksud individu yang sudah mencapai usia tua tetapi masih berkemampuan untuk berdikari serta menguruskan diri sendiri. Ia adalah proses membentuk dan mengawal fungsi badan kekal di tahap yang baik biarpun memasuki usia emas (veteran). Walaupun ada antaranya dikurniakan usia panjang tetapi mengalami sakit dan terlantar di atas katil rumah atau hospital disebabkan menghidap pelbagai penyakit. ‘Penuaan’ sihat tidak